به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از گلستان، دومین جلسه شورای راهبری طرح جامع شهر گنبدکاووس با حضور سلیمان هاشمی فرماندار، محمد سراوانی معاون شهرسازی و معماری ادارهکل راه و شهرسازی گلستان، قاسم شادکام رئیس اداره راه و شهرسازی گنبدکاووس و نمایندگان دستگاهها و نهادهای مرتبط شهری برگزار شد.
در این جلسه، روند تهیه و پیشرفت طرح جامع شهر گنبدکاووس مورد بررسی قرار گرفت و موضوعات مرتبط با توسعه شهری، نیازهای کالبدی و چشمانداز آتی شهر با حضور اعضای شورا مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
همچنین بر ضرورت هماهنگی و همکاری دستگاههای اجرایی، بهرهگیری از ظرفیتهای موجود و تسریع در فرآیند تهیه و تکمیل طرح جامع به منظور پاسخگویی به نیازهای توسعهای شهر تأکید شد.